Breaking News
Loading...
Wednesday 22 January 2014

Ally Iskandar Bakal Timang Cahaya Mata

07:55:00

Ally Iskandar Bakal Timang Cahaya Mata

Sejak mendirikan rumahtangga dengan pasangan yang tidak pernah dikenali secara rapat sebelum ini, Ally Iskandar dan Farah Lee pernah menghadapi saat sedih di dalam hidup mereka apabila si isteri keguguran anak pertama mereka tahun lalu.
Namun rezeki akhirnya berpihak kepada pasangan ini apabila Farah atau nama sebenarnya Nur Farahin Romli sekali lagi disahkan hamil dan kandungannya kini sudah memasuki usia 12 minggu.
Berita itu telah dikongsikan sendiri oleh Farah di laman Facebook miliknya bertarikh semalam sambil menyatakan tuah nombor dua di dalam kehidupan mereka.
Significant 2 on 200112. Ulangtahun me-2 ‘Aku Terima Nikahnya’ and we celebrate this year anniversary together with 12 weeks old lil caliph in my bump. Our 2nd baby after my miscarriage on 150413 of 7 weeks old lil boo. Feeling blessed with all those ‘gula’ and ‘garam’ during these 2 blissful years alhamdulillah.
Malah Farah juga sempat mengemaskini status di Twitter yang mengatakan dia dan suami lebih selesa berkongsi berita tersebut dengan cara sedemikian tanpa memuatnaik gambar imbasan bayi ataupun keputusan ujian kehamilan.
Ally Iskandar Bakal Timang Cahaya Mata
Apapun, kami mendoakan kesejahteraan Farah, Ally serta bayi yang bakal lahir dan semoga mereka dikurniakan kesihatan yang baik.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Toggle Footer